24 Aralık 2010 Cuma

Serena'nın Beğendikleri

Canım biraz da kendi düşüncelerim hakkında yazmak istedi.Neleri severim, neleri sevmem gibi :
1.Sanırım her ne kadar güzel kombinlensede taytları sevemiyorum.
2.Çiçek desenleri döşemelik kumaş gibi geldiğinden onları da sevemedim.
3.Diz üstü çizmelere bayılıyorum,fakat lütfen kısa boylular giymesin onları...
4.Ankle botları da çok severim. İnsana ayrı bir hava katıyorlar bence...
5.Leopar deseni biraz riskli.Bazen sizi en yükseklere çıkarır, bazen de yerin dibine sokar :)
6.Maxi elbiseleri sevmiyorum..Yani nadiren beğendiğim oluyor :)
7.Saçlarda açık tonları ve örgüyü,hafif dağınık hali çok seviyorum ♥ Hani kahvenizin son damlasını içemeden dışarı çıkarsınız ya öyle...
8.Makyajda doğal tonları da seviyorum, ağır makyajları da. Tabii yakıştırana güzel duruyor hepsi ♥
9.Topuklu ayakkabıyı giydiniz, tamam müthiş görünüyorsunuz mükemmelsiniz...Ama ama yapmayın bunu ! O kadar güzel giyinmişken yürürken kırmayın şu dizlerinizi! Dik durun!
10.Tüm kombinlerimizi tamamlayan o mini minnacık bazen de kocaman aksesuarlara bayılıyoruuum ♥ Benden size yine bir öneri : Her şeyin fazlası zarar....Güzel görüneyim derken ucuz görünmek de istemezsiniz.
11.Çok ağır olmayan baharatlı kokuları,fresh ve meyve kokularını seviyorum.Fakat hala şu şekerli kokulara alışamadım! İnsanın içini bayıltıyorlar..Özellikle daha yeni genç kız olanlar 'She'nin sweet'ini kullanıyor ve inanın bana kötü kokuyor..
12. Dore'yi seviyorum ♥
13. Gömlekleri de çok severim.Giyecek birşey bulamadığınız,havanın güzel olduğu zamanlarda kurtarıcımız ...
14.Zımbayı çok seviyoruuuum ♥
15.Değişik desenli çorapları da severim . Ayırt etmem hepsine ayrı bi şefkat gösteririm :D
16.Ugg'ları sevmiyorum!nokta.

Bunlar benim düşüncelerim...Siz de kendi düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz tanricanin_dolabi@hotmail.com adresimize mail atabilir ya da facebooktan yazabilirsiniz.

Öperim sizi kocaman ♥

Serena ~

Hiç yorum yok: