19 Aralık 2010 Pazar

Kırmızı Ruj Operasyonu *-*




Her şey kırmızı ruju bulmamla başladı...Benim kadar kokoş olmayan(=P) Medusa'nın dolabını karıştırırken rujları görüp renklerine bakmaya başladım.Ta ki kırmızı ruju görene kadar! Aman Tanrım o nasıl bir kırmızıydı ve Medusa da ne işi vardı?! Kaptığım gibi Medusa'ya bunun hesabını sordum (:P) Millet size güzel bir haber: Uzun uğraşlar sonucu Med de kokoşlar grubumuza katılıyor! Hoş daha yolun başında (:D)
Sonra ne oldu dersiniz? Boy aynasına geçtim veeee beklenen an! O ruju sürdüm evet evet....Fena durmadı aslında.(med aynı fikirde değil, yani buda her ne kadar kokoş olsa bile kuralları olacağını gösterir :D ) Bu nedendir ki operasyon başladı.

Operasyon sonucu:

1- Gülmekten ağrımaya başlayan yanak kasları
2- Aynanın başında yüzünü temizlemek için uğraşan 2 kız kuzen
3- Yanaklar,burun,el ve alındaki kırmızı izleri temizlemek için harcanan efor :D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eğlenceli olmalı :D