8 Eylül 2010 Çarşamba

Trend Alarmları:)



Bugün baya çalıştık sanırım,5.yazı olacak bu...Bakalım bu sene sokaklarda nasıl giysiler görücez:
1.Kloş ve kabarık etekler: Her ne kadar kloş etekleri sevmesemde tütü ve türevlerini gayet severim:)2.resim olanın markası Giles.Tek kelimeyle ba-yıl-dım:)1. ise Louis Vitton..
2.Louis Vitton'da gördüğümüz gibi bu sene uzun eldivenleri konuk edeceğiz:)Uzun eldivenlerin -özellikle siyah olanlar- zerafet kattığını düşünmekteyim...




3.Kürkler...Gerçek kürke tabiiki karşıyım!Herkesin zevki değişiktir,ben hiçbir zaman sevemedim kürkleri...Ama tercih sizin,bana kanıpta kürklere tü kaka demeyin,onlarada bir şans verin:)1.resim Burberry,2.resim Chanel.




4.Ve işte benim en sevdiğime geldi sıra:)Dore! Aslan kızı olarak ihtişamı,parıltıyı severim:) Yalnız evet doreyi sevebilirsiniz -aynı benim gibi- ama dozunu iyi ayarlayın olurmu? Buraya yazmadıklarım mesela hırkalar,uzun etekler,trençkotlar,camel ve toprak tonları ve daha nicesi...Onlar diğer postta bizi bekliyor olacak:)

Hiç yorum yok: