9 Eylül 2010 Perşembe

2010-11 Makyaj Trendleri...

Öncelikle herkese iyi bayramlar:) Umarım herşey dilediğiniz gibi olur.Biraz geç yazdım, mazur görün bayram dolayısıyla eve daha yeni girdim sayılır:)
Benim yokluğumu aratmayan Medusa'ya bol bol teşekkür:)Çok güzel yazılar hazırlamış...Şimdi gelelim konumuza:

Bu Fendi'nin 2010-11 makyajı...Yani bu sene için trend listemizde mat bir cilt karşılıyor bizi...Ben makyajda doğallıktan yanayım ve bu görüntü gayet hoşuma gitti diyebilirim...

Ve karşınızda Dolce&Gabbana...Amacımız dudakları mor,mürdüm,kırmızı tonlarla vurgulamak...Medusa mor çılgını bu trendi ona ithaf ediyorum:)Veya tam tersini de yapabilirsiniz far olarak dumanlı göz makyajı,mürdümler kullanıp dudağınıza nude bir ruj sürebilirsiniz...Seçim sizin.

Bu resimde Gucci'den.Yukarıdakilerin hiçbiri size göre değilse,veya abartıdan uzak sakin bir güne hazırlanıyorsanız sadece siyah göz kalemi bile hoş görünmenizi sağlayabilir:)

*resimler vogue.uk

Hiç yorum yok: