4 Ekim 2011 Salı

Trend | Geniş Paçalaar ! & Hastayım :(

Geniş paçaları şu zamana kadar pek tercih ettiğim söylenemez,ama artık bir şans versem harika olacak. Ayrıca bacak boyunu da uzun gösteriyor ! Tam benlik yani :)
Bu 2 görünüm benim favorilerimden :) Ayrıca çok güncelleyemedim blogumu,neden diye soracak olursanız çok fena hastalandım. 2 gün önce halama gittim,filmler birbirini izledi ve bende yemeğe kalayım dedim :) Ayıptır söylemesi barbun yedik. Ailecek deniz ürünleri hastası olduğumuz için löp löp gitti hepsi :) Ertesi gün evime döndüüm, bir mide bulantısı,bir baş dönmesi anlatamam. Resmen yatağa çakıldım. Aslında reglim yaklaşıyordu,acaba ondan mı dedim. Sonra istifra etmeye başlayınca aha dedik bu balıktan olduu ! Anneciğim hemen mercanköşk kaynattı. Aklınızda olsun bulantıyı,kusmayı ANINDA kesiyor. Bugün de kendimi daha iyi hissediyorum, umarım şu baş dönmesi de geçer :) Sevgiler, Serena

Hiç yorum yok: