3 Eylül 2011 Cumartesi

Venedik Film Festivali !

Benim çok sevdiğim kırmızı halı geçişleri ;) İlk olarak Keira Knightley ile başlayalım :
Az önce gmaile baktığımda netaporter'dan mail gelmişti ve konu şuydu :
Evet karşılaştırma yapacak olursak Keira da bu trende uymuş.Görünümünde kötü bir yan göremedim ama karmaşık desenler hiiç bana göre değil maalesef. Ben daha sade takılan türlerdenim. İşimi riske atmam , çünkü cesaretim yok ;)
Açıkçası Diane Kruger'a pek bir ilgim yok-tu. Ta ki şu fotoğrafı görene kadar, artık takibe alırım ;) Filmlerde uçuşan minik perilere benziyor :) Unutmadan bu elbise Elie Saab tasarımı .
Galadan sonra yapılan Açılış yemeğinde bu sefer Diane Kruger Chanel'i tercih etmiş. Sanki üstü 2 parça gibi duruyor ama değiiiil ;) Saçındaki örgü gerçekten güzel ! Bizim ünlülerimiz bir türlü sade olmayı öğrenemedi :/ Birde StyleBoom sayesinde öğrendiğim bir festival daha var : 'Deauville' Film Festivali ! Buradan sadece beğendiğim Emma Stone'u paylaşacağım :
Tek kelimeyle muhteşem diyorum ! Elbisesi: ROLAND MOURET Özellikle makyajı onu harika göstermiş diyebilirim ;) Kaynak: styleboom,zimbio

Hiç yorum yok: